SILVIAN HEACH

Viser alle 20 resultater

Arav Fashion blev født i 2002 med Silvian Heach-projektet, et damemodemærke med en klar og ambitiøs filosofi: at skabe tilgængeligt, stilfuldt og letfortolket tøj.
Siden det første aktivitetsår har Silvian Heach registreret en øjeblikkelig kommerciel succes, hvilket gør det muligt for de to stiftende partnere - Mena Marano og Giuseppe Ammaturo - at lægge grundlaget for spredningen af ​​mærket i Italien og i udlandet gennem en konsekvent detailudvikling med franchisingformel ...

I 2009 blev Silvian Heach Kids født. Børnetøjslinjen er dedikeret til børn fra 1 måned til 16 år.
I september 2011 lancerede Arav-gruppen et web- og socialt projekt, der omfatter forskellige digitale platforme og udvides til alle brands i porteføljen, som omfatter hjemmeside, e-handel, sociale kanaler (Facebook, Twitter, Youtube, Instagram) og stadig er i løbende implementering og udvikling.

I 2012, efter en licensaftale underskrevet af Arav med den britiske bilproducent, blev Aston Martins babymodekollektion officielt præsenteret på Pitti Bimbo, et eksklusivt tøjprojekt med britisk ånd, dedikeret til børn fra 1 måned til 16 år. .

I de følgende år fortsætter Arav-universet sin ekspansion: i marts 2014 går Silvian Heach for første gang ind i brillesektoren og foreslår en brillekollektion komplet med briller og solbriller, mens SS/15-sæsonen markerer den store debut for den nye SH-linje . I dag, mere end 10 år efter etableringen, sigter Arav Group på at konsolidere sin position på markedet både inden for dame- og børnesegmentet og samtidig øge sin tilstedeværelse i udlandet.

-35%
-35%